Daisy og radikale er klar til folketingsvalget

På Radikale Venstres kredsgeneralforsamling onsdag aften blev Daisy Nykjær-Andersen, Grindsted genvalgt som kredsens folketingskandidat. I hendes politiske indlæg pointerede hun bl.a.: ”Jeg vil arbejde for en klimapolitik, der sikrer, at der er en fremtid for vores børn”. Et andet emne, som Daisy Nykjær-Andersen prioriterer højt, er arbejdsmarkedet: ” Vi skyder os selv og vores velfærd i foden, hvis en stor del af nydanskerne mere eller mindre tilskyndes og/eller tvinges til at rejse tilbage til deres oprindelsesland – hvem skal så fx besætter en stor del af jobsene i ældreplejen, landbruget, it-branchen mv.?”

Hans Jørgen Skriver, Grindsted blev genvalgt som kredsens formand og han udgør kredsledelsen sammen med Hans Elbæk, som er den radikale formand i Vejen.